Wednesday 30 May 2012

Langkah 3 Detoksifikasi

 Detoksifikasi

Selepas mengamalkan pemakanan yang seimbang dan peningkatan pengambilan oksigen langkah seterusnya adalah detoksifikasi. Kenapa perlu ada detoksifikasi? Secara semula jadinya badan kita boleh menjalankan detoksifikasi antara nya paru-paru,hati,ginjal,usus kecil,usus besar.Akhir penyingkiran toksin berlaku di usus besar.Kesemua toksin yang berbahaya terkumpul di dalam usus besar.

Usus besar menjalankan fungsi detoksifikasi dengan menyingkir kesemua bahan-bahan beracun di dalam usus besar tersebut. Namun jika usus besar tersumbat bagaimana ia boleh menjalankan detoksifikasi dengan sempurna? Satu kajian oleh pakar telah dibuat terhadap tikus putih yang di jadikan sebagai bahan uji kaji. Mereka menyuntik toksin yang terdapat dari usus besar manusia ke dalam badan tikus putih tersebut. Serta merta tikus itu mati.

Bayangkan betapa dahsyatnya toksin yang berada di dalam badan manusia.Seandainya usus besar tidak dapat menyingkirkan segala kotoran yang terdapat di dalamnya. Proses serapan semula akan berlaku. Toksin yang terkumpul boleh diserap semula oleh badan dan ini akan mengakibatkan badan mengandungi TOKSIN yang menyebabkan punca kepada penyakit-penyakit.



 Fujita-Lactose S

Salah satu formulasi permbersih usus dari jepun.Membantu badan untuk menjalankan fungsi detoksifikasi dengan baik.Meransang pergerakan peristaltik usus untuk membantu menyingkirkan najis degil selain itu ia juga membantu menyingkirkan TOKSIN dalam kolon.

Siapa yang perlu mengambil Fujita-Lactose S?

Orang yang mempunyai masalah untuk membuang air besar pada waktu pagi.
Orang yang susah untuk membuang air besar (sembelit)
Orang yang ingin menjaga keremajaan usus besar
Orang yang ingin menjadi sihat

Bayangkan di dalam usus anda  masih ada sisa makanan yang sudah bertahun-tahun lamanya tersangkut dan tidak disingkirkan.!Buangkan ia sekarang! Jangan menyimpan sisa-sisa buangan di dalam badan mahu anda membiarkan diri sebagai tong sampah bergerak?? Sudah tentu tidak! Mulakan hari anda hari ini untuk membuang segala sisa-sisa kotoran ini dengan menggunakan ..Fujita-Lactose S.

Bagaimana menggunakan nya?

Ambil sepaket Fujita-Lactose S dan makan seperti biasa dengan segelas air atau minuman yang anda suka. Selepas beberapa minit rasa ingin membuang air besar itu adalah normal. Kerana ia serta merta menjalankan fungsinya.Orang yang mempunyai masalah sembelit dapat membuang air besar dengan sempurna Luar Biasa!...

No comments: